Laura & Chloé en het mysterie van - Reisverslagen van Laura van Kuik - WaarBenJij.nu Laura & Chloé en het mysterie van - Reisverslagen van Laura van Kuik - WaarBenJij.nu

Laura & Chloé en het mysterie van

Chloè & Laura (de leukere versie van Britt & Ymke) gaan een maand lang rondreizen/backpacken door Thailand.
Via deze blog zullen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen!

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2012

Back(pack) in Town!

24 Juli 2012

Afwisseling in Chiang Mai en cultuur in Ayuthaya

22 Juli 2012

Expeditie Robinson in de Jungle deel 2

22 Juli 2012

Expeditie Robinson in de Jungle deel 1

19 Juli 2012

Mysterie adventures in het noorden en beestjes
Laura

Hallo allemaal, Dit reisdagboek zal een verzameling worden van al mijn reizen die ik heb gemaakt of nog zal mogen maken in de toekomst! Ik neem jullie mee in mijn avonturen en hoop dat jullie ervan zullen genieten! Ook hoop ik nog veel te mogen reizen want..... ''Travel is the only thing you can buy that makes you richer'' Veel liefs x Laura “Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.” ~ Mark Twain

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 38325

Voorgaande reizen:

22 Februari 2013 - 31 Mei 2013

Stage in Gambia

27 Juni 2012 - 27 Juli 2012

Laura & Chloé en het mysterie van

Landen bezocht: