Stage in Gambia - Reisverslagen van Laura van Kuik - WaarBenJij.nu Stage in Gambia - Reisverslagen van Laura van Kuik - WaarBenJij.nu

Stage in Gambia

Hallo allemaal,

vanaf 22 februari a.s. zal ik stage gaan lopen voor NICE International.
Een oorspronkelijk Nederlands bedrijf die op IT gebied in Afrikaanse landen als Gambia opereert.
Voor een nieuw center en een nieuw concept zal ik aan de slag gaan voor het NICE Centre in Tabokoto. Ik zal me specifiek richten op de winkel.

Er staat een groot avontuur op me te wachten en ik kan niet wachten om lekker aan de slag te gaan!
De opdrachten die ik ga uitvoeren zullen er uiteindelijk voor moeten zorgen dat ik mijn diploma haal, dus kom maar op!

Ik hoop dat ik jullie een beetje mee kan nemen op avontuur door het bijhouden van dit 'dagboek'.
Als je het leuk vind om mijn verslagen te lezen, vergeet dan vooral niet om je aan te melden voor de mailing lijst.
(Dat kun je doen door links op de knop te klikken)

Veel leesplezier!!


Veel liefs, Lauw




Recente Reisverslagen:

16 Mei 2013

In the Gambia is het altijd feest!

13 Mei 2013

Waar de zon is, ben ik!

02 Mei 2013

Bezig bijtje en een Portugees Oorlogsschip!

05 April 2013

Het leven is goed in het Gambiaanse land!

19 Maart 2013

Ik ben ingeburgerd
Laura

Hallo allemaal, Dit reisdagboek zal een verzameling worden van al mijn reizen die ik heb gemaakt of nog zal mogen maken in de toekomst! Ik neem jullie mee in mijn avonturen en hoop dat jullie ervan zullen genieten! Ook hoop ik nog veel te mogen reizen want..... ''Travel is the only thing you can buy that makes you richer'' Veel liefs x Laura “Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.” ~ Mark Twain

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 38328

Voorgaande reizen:

22 Februari 2013 - 31 Mei 2013

Stage in Gambia

27 Juni 2012 - 27 Juli 2012

Laura & Chloé en het mysterie van

Landen bezocht: