Back(pack) in Town! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Kuik - WaarBenJij.nu Back(pack) in Town! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Kuik - WaarBenJij.nu

Back(pack) in Town!

Door: Laura en Chloe

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 Juli 2012 | Nederland, Nederland

(Dit is een kopie van het officiële lauraenchloe dagboek)
zie: lauraenchloeenhetmysterievan.waarbenjij.nu

Hallo lieve vriendjes, vriendinnetjes, opa's / oma's, tantes / ooms, neefjes / nichtjes, buurtjes en buurinnen etc,

We zijn weer veilig en wel en vrolijk terug in NL!! Goede reis gehad
(bijna 12 uur achter elkaar films gekeken in het vliegtuig) xD
En volgepropt met eten

We kunnen beide terug kijken naar een supermooie en leerzame tijd!!
En zijn ook erg dankbaar voor het feit dat we deze top reis mochten maken.

We vonden het heeeeel erg leuk om voor jullie de verslagen te schrijven en hopen dat jullie van onze avonturen hebben genoten. Bedankt voor het lezen!!

En we zien jullie snel!! Foto's zullen binnenkort wel op facebook etc. verschijnen.

Heeeeel veeeel liefss van Chloe en Laura

Tot zover, ons grote avontuur!! Hopelijk mogen we nog vaker in de toekomst dit soort reizen maken.

Happy end

Laura

Hallo allemaal, Dit reisdagboek zal een verzameling worden van al mijn reizen die ik heb gemaakt of nog zal mogen maken in de toekomst! Ik neem jullie mee in mijn avonturen en hoop dat jullie ervan zullen genieten! Ook hoop ik nog veel te mogen reizen want..... ''Travel is the only thing you can buy that makes you richer'' Veel liefs x Laura “Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.” ~ Mark Twain

Actief sinds 30 Jan. 2013