Expeditie Robinson in de Jungle deel 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Laura Kuik - WaarBenJij.nu Expeditie Robinson in de Jungle deel 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Laura Kuik - WaarBenJij.nu

Expeditie Robinson in de Jungle deel 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 Juli 2012 | Thailand, Chiang Mai

(Dit is een kopie van het officiële lauraenchloe dagboek)
zie: lauraenchloeenhetmysterievan.waarbenjij.nu

Vervolg van onze spannende jungle experience!

De rest van de dag was echt mega heftig. Het was warm en we hebben de rest van de dag berg opwaards geklommen. 1 km wel te verstaan met nauwelijks een pauze. Behalve halverwege bij een prachtige waterval waar je vanaf kon glijden.
Doodeng zag het er uit en we durfde eigenlijk niet.... Maar goed, als je aan zo'n jungle tour begint, moet je dit ook doen! Pudding tarzan trok haar stoute Teva's uit en ging met haar dikke billen boven in de kliff van de waterval zitten. Met klappertanden en wankelle knieeën. De vlaamse mennekes gaven me goede moed en haalde me over. Verstand op nul en glijden maar! Aaaaaaaaahhhhhhh! Plons! Daarna volgde onze langbenige held Rambo.
We waren supertrots en zijn beide nog een x gegaan. Tarzan wilde Rambo uit het water halen door een hand aan te bieden. rambo hijste zich op, maar gleed uit, waardoor Tarzan met pudding en al, pardoes op haar bil viel. AUW! Dat had ik weer....een zeer staartbeentje. Aldus pudding Tarzan. Gelukkig studeerde de helft van de vlamings geneeskunde of medicijnen of voor huisarts....dus we waren veilig. Jo bood me nog een bilmassage aan,maar die heb ik afgewezen (hahahha)

De stoere binken voorop (incl Chloe) die ze met gemak bij kon houden. Ik daarentegen met mijn zere bil en nog twee andere slovenen en een engelsman deden het wat rustiger aan. Geloof me....dit was pas ECHT BERGBEKLIMMEN! Wat een hitte! Uiteindelijk kwamen we op de plaats van bestemming, boven in de berg waar we zouden gaan slapen. Dit x nog twee keer zo on-luxe als onze vorrige accomodatie. Maar al met al, een echte jungle experience! Savonds ging het regenen.
Chloe hielp mee in de 'uhhhh, hoe noem je zoiets?..... Keuken?.... Voor zover het op een keuken leek. Later sprong Laura even bij. Terwijl de mannen werden gemasseerd door oude thaise verrimpelde vrouwtjes. Hihii.. Daarna weer lekker rijst met spul gegeten.
Savonds met z'n alle bij elkaar onder een bamboe dakje, zittend op de grond op een kleed met een gitaar erbij. Iedereen zong mee en het was echt mega supergezellig! Daarna lekker geslapen.
Ofnouja....geslapen... Eigenlijk geen oog dicht gedaan omdat het 'bed' zacht beschreven : HORRBLE! Was deze kussentjes stonken nog harder dan de vorige! En inmiddels waren onze linkerheupen twee x zo breed als normaal door het glijden van de waterval! (pijnlijk dus!). De volgende dag werden we dan ook met flinke rugpijn ''wakker''. Omdat chloe al vroeg uit de veren was (wat begrijpelijk is met zo'n bed) heeft ze het complete onbijt voor ons allen gemaakt. Supermoeder zeg ik! Als dit Expeditoe Robbinson was, zou ik haar in elk geval bij me in de buurt houden om in leven te blijven. Wat mij betreft.krijgt zij de 'immuniteit'.

Oh.. En btw.... Miep zonder haar sigaretten en met haar kletspraat lag natuurlijk al lang uit!!
Hier waren we allen erg blij mee!
Deze dag was helaas al weer de laatste dag.

Omdat het geregend had was de berg erg glad. En aangezien alles uit klei en zand bestaad, was alles erg glibberig. Menig robbinson is dan ook uitgegleden tijdens het aflopen Van de mount everest. Tussendoor nog een prachtige waterval gezien waarin we even konden afkoelen. Heerlijk was dat!
Na weer wat uurtjes te hebben gelopen kwamen we aan bij het raft gedeelte bij de wilde rivier.

Hier werden we gewurmt in strakke veiligheidsvestjes (ik leek wel Kim Holland) en kregen we debiele helmpjes die eruit zagen als de helft van een watermeloen.
Met de mannen in de boot moesten wij 'Rambo en Pudding Tarzan' ons beste beentje voor zetten. We hebben ze een poepie laten ruiken en onze spierballen tevoorschijn gehaald.
After this werden we op een bamboe vlot gezet waarop we konden rusten. Daarna kregen we weer een rolletje papier met elastiek, met jajaj verrassing, noedels met een blaadje en Tofu! Jippie!

Hierna was het helaas tijd om terug te keren naar Chiang Mai. (waar helaas bleek dat Miep in het zelfde guesthouse verbleef....zucht)Al met al een geweldige belevenis en zeker een van onze hoogtepunten van onze reis!

Dit was geweldig!

Liefss en groetjes van de laatste overlevende van Expeditie Robbinson

Rambo en P.Tarzan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hallo allemaal, Dit reisdagboek zal een verzameling worden van al mijn reizen die ik heb gemaakt of nog zal mogen maken in de toekomst! Ik neem jullie mee in mijn avonturen en hoop dat jullie ervan zullen genieten! Ook hoop ik nog veel te mogen reizen want..... ''Travel is the only thing you can buy that makes you richer'' Veel liefs x Laura “Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.” ~ Mark Twain

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 38324

Voorgaande reizen:

22 Februari 2013 - 31 Mei 2013

Stage in Gambia

27 Juni 2012 - 27 Juli 2012

Laura & Chloé en het mysterie van

Landen bezocht: